ایرسا مارکت

دستمال و پارچه ها

خرید دستمال و پارچه آشپزخانه

دستمال‌های مختلف از جمله مهم‌ترین وسایل ضروری آشپزخانه‌ها هستند: دستمالی برای خشک‌کردن دست‌ها، دستگیره‌ها، دستمال سفره و میز، پارچه‌ای برای خشک‌کردن میوه‌ها و سبزی‌ها، و دستمالی برای خشک‌کردن ظرف‌ها. با وجود دستمال و حولهٔ مناسب، دیگر نیازی به خرید و مصرف زیاد دستمال کاغذی هم نخواهد بود.

داشتن چند دستمال نخی می‌تواند تمام نیازهایتان به پارچه و حوله در آشپزخانه را به‌خوبی رفع کند. این دستمال‌ها علاوه بر کاربردشان در نظافت وسایل آشپزخانه و رفع نیازهای مختلف، خیلی زود و راحت تمیز می‌شوند و این نکته ایدئالی برای وسیله‌های آشپزخانه است. دستمال سفره‌ها هم از واجبات هستند.

منظور از دستمال سفره، دستمالی برای پاک‌کردن میز یا روی سفره نیست. منظور دستمال‌هایی است که اعضای خانواده به هنگام صرف غذا، در کنار بشقاب‌شان دارند و به‌کمک آنها، تمیزتر و راحت‌تر غذا می‌خورند.

بهتر است تمام دستمال‌ها و پارچه‌های موجود در آشپزخانه به رنگ‌های خنثی و از جنس نخ باشند. کنف و کتان هم انتخاب‌های مناسبی هستند. پس در تعیین فهرست لوازم ضروری آشپزخانه حتما به دستمال‌ها و پارچه‌ها دقت کنید.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
آیکون
آیکون
آیکون
استفاده از مطالب ایرسامارکت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام ایرسامارکت و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت تجارت ایرسا تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.