ایرسا مارکت

ماگ، لیوان و فنجان

ایرسامارکت

خرید و انتخاب لیوان‌ها و ظروف مخصوص نوشیدنی‌های مختلف هم مهم است و دقت می‌طلبد. فنجان‌ها، گیلاس‌ها و لیوان‌های بلند و کوتاه می‌توانند در مواقع مختلف به کمک‌تان بیایند و میزهایتان را حرفه‌ای‌تر و زیباتر کنند. یادتان باشد در هنگام خرید هریک از اینها به شکل وسیله دقت کنید.

به‌عبارت دیگر، بهتر است به‌سراغ خرید لیوان‌هایی بروید که اگر روزی شکستند و از تعدادشان کم شد، اضافه‌کردن به آنها و تکمیل مجدد یک دست، شدنی باشد. لیوان‌هایی با شکل و شمایل معمولی (که در بازار نمونه‌های مختلف‌شان پیدا می‌شود) شما را از دلهره ناقص‌شدن دست لیوان‌ها دور می‌کند.

نگاهی حرفه‌ای به مقولهٔ خرید و انتخاب ظروف مخصوص نوشیدنی هم باعث می‌شود آشپزخانه‌ای حرفه‌ای داشته باشید و در هنگام پذیرایی راحت‌تر باشید. پس حتما به خرید چند دست سرویس متنوع برای مقاصد خاص فکر کنید؛ مثلا فنجان‌هایی برای پذیرایی چای و قهوه داشته باشید، لیوان‌هایی مخصوص شربت فراهم کنید و حواس‌تان به خرید چند دست لیوان برای میز شام هم باشد.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
آیکون
آیکون
آیکون
استفاده از مطالب ایرسامارکت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام ایرسامارکت و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت تجارت ایرسا تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.