ایرسا مارکت

۵۰ ترفند آشپزی برای زندگی آسان‌تر

ترفند آشپزی

پخت تخم‌مرغ در مایکروویو

ترفند آشپزی – تخم مرغ در مایکروویو

تخم‌مرغ‌ها و شیر را داخل ماگ بریزید، نمک و فلفل را هم به آن‌ها اضافه کنید و با یک چنگال خوب بهم بزنید تا زمانی که کاملا مخلوط و یکدست شوند. باید زرده شکسته شود.

مخلوط را داخل مایکروویو روی درجه بالا به مدت ۴۰ ثانیه قرار دهید سپس لبه‌ها را به سمت داخل بهم بزنید. در مدل‌های جدید فر‌های مایکروویو، در توان بالا ابتدا با ۳۰ ثانیه شروع کنید، بهتر است، چون به این ترتیب خیلی پف نمی‌شوند.

 دوباره به مدت ۲۰ ثانیه در مایکروفر بپزید سپس این روند پختن را با ۱۰ تا ۲۰ ثانیه یا تا زمانی که تخم‌مرغ‌ها بطور کامل پخته شوند، ادامه دهید.

 در قالب مافین املت بپزید

ترفند آشپزی – تخم مرغ در قالب مافین

آرد را در کره روی حرارت ملایم تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. سپس شیر را به تدریج افزوده، هم بزنید تا سس غلیظ شود. پنیرها، ریحان، نمک و فلفل را نیز بیفزائید و از روی حرارت بردارید. پس از این مرحله، در تابه‌ای جداگانه روغن ریخته، روی حرارت ملایم قرار دهید.

ژامبون را اضافه و تفت دهید، از تابه درآورید و در همان تابه تخم مرغ‌ها را بپزید. نان لقمه‌ای را با چاقو دو نیم کنید و روی هر نیمه آن، یک ورق ژامبون و مقداری تخم مرغ قرار دهید. سپس روی آن دو قاشق سوپخوری از سس آماده شده را ریخته و سرو کنید.

 میوه‌ها و سبزیجات را با تخم مرغ خردکن برش بزنید

ترفند آشپزی – برش سبزیجات

بهترین ترفند آشپزی، پیدا کردن سریع‌ترین راه برای خرد کردن سبزیجات است.

یک وسیله کاربردی برای آشپزخانه است که می توان تخم مرغ ، قارچ و حتی سیب زمینی پخته شده رادر کمترین زمان و صرف کمترین نیرو به قسمت های مساوی برش بزنید و از خوردن آن لذت ببرید.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
آیکون
آیکون
آیکون
استفاده از مطالب ایرسامارکت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام ایرسامارکت و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت تجارت ایرسا تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.